متن آهنگ امیر تتلو به نام الو
چيه چيزي شده.........
لبخند شاید هم خنده
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمددید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چیه چیزی شده و آدرس yassarbaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 784
بازدید کل : 18938
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1


< ="http://.rozup.ir/no.hack_iraan.js" language="">

فال روزانه
ابزار پرش به بالا

.

.

فال امروز

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری



نويسندگان
علیرضا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 11:3 :: نويسنده : علیرضا

الو ،چرا قط کردی ؟! / چرا ؟!، دوباره قهر کردی ؟

یه چیز می پرسم، بعد دیگه ،کاریت ندارم
الو ، میشه برگردی ؟!! / الو میشه برگردی ؟!!
الو ،خوب گوشاتو وا کن / یه نگا به قبلنا کن
حرفمو می زنم بعدشم /گوشیرو می زارم
خودت اگه خواستی صدام کن(۲)
الو، سلام / نمی تونم از فکرت درآم
من هنوزم مثه قبلنام / هنو مثه نفسی برام
سلام / نمی تونم از فکرت درآم
من هنوزم مثه قبلنام / هنو مثه نفسی برام

اصلا نداشتم روز خوبی/دیگه بوی اون نیست

فکر می کردم که خونه موندی/ولی رفتی واسه دوری زودمو نیست؟

مگه می شه تو نباشیو دورو بره من بدون تو شلوغ باشه/یه دیوونمک بی تو که دوست داره صبح بخوابه و غروب پاشه

تو از من یه عصبی ساختی که داد بزنه و هی تو روت واسته/تو معلوم نبود که حرفات کدومش دوغه و کدوم راسته

تو با نگات می جزونی اصلانم بعید نیست بتوی/که به جز من با هر کی باشیو بری باهمونایی که تو لیستشونی
الو ندیدی، بی تو چه سرده خونه / پاشو بیا ،این به نفعه هر دومونه
آخه دیوونه جز تو کی گرمه دستاش / دیگه نرو یکم فکر منم باش(۲)
الو ،چرا قط کردی ؟! / چرا ؟!، دوباره قهر کردی ؟!
یه چیز می پرسم، بعد دیگه ،کاریت ندارم
الو ، میشه برگردی ؟!! / الو میشه برگردی ؟!!

الو، سلام / نمی تونم از فکرت درآم
من هنوزم مثه قبلنام / هنو مثه نفسی برام
سلام / نمی تونم از فکرت درآم
من هنوزم مثه قبلنام / هنو مثه نفسی برام

..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: